wtorek, 21 lipca 2015

Mazury Cud Natury

 

Hejka!

Ostatni tydzień spędziłam na Mazurach. Było naprawdę świetnie!
Pojechałam tam z całą rodziną. Cały czas świeciło słoneczko. Na szczęście deszcz Nas ominął. Widoki były niesamowite, jak nie z tej Ziemi. Jeziora były cudne. 


Codziennie spacerowaliśmy po okolicy, opalaliśmy się i odpoczywaliśmy. Wypożyczyliśmy też motorówkę. Kilka razy nią kierowałam.


Wynajęliśmy cały dom, na piętrze spali rodzice a my na parterze. Nocą tak dużo rozmawialiśmy, że nawet nie zauważyliśmy, a był już świt i musieliśmy iść spać. Mam naprawdę wspaniałe kuzynostwo, zaczęłam ich doceniać i bardzo mnie to cieszy.


Niestety nie wszystko było tak kolorowe, jak mogłoby się wydawać. W piątek zasnęłam na plaży, tak mocno się spaliłam, że byłam cała czerwona. To było bolesne doświadczenie, bo wierzcie lub nie, ale nie miałam, jak położyć się w łóżku, by nic mnie nie bolało. 

 W każdym razie, z chęcią pojechałabym tam jeszcze raz. 


 SmileMila<3              

1 komentarz: