niedziela, 12 lipca 2015

Przyjaźń

 

No cześć! 

Wczoraj wybrałam się z moją przyjaciółką na spacer. Podczas niego robiłyśmy sobie zdjęcia, śmiałyśmy się i rozmawiałyśmy. Dziś, gdy je przeglądałam i widziałam nasze uśmiechnięte buzie, zaczęłam się zastanawiać czym jest dla mnie przyjaźń.





Z natury jestem osobą bardzo otwartą. Wokół mnie znajduje się wiele osób, których darzę zaufaniem, ale jest tylko grono nielicznych, którzy wiedzą o mnie więcej niż powinni, co bardzo mnie cieszy i przeraża zarazem. 



Moim zdaniem najlepsze w przyjaźni jest to, że możesz komuś powiedzieć wszystko, a ta osoba nie będzie Cię oceniać, tylko pocieszy i da motywację do dalszego działania. Nawet jeśli już nie jesteście w tej samej szkole albo nie mieszkacie w tym samym mieście. Jedna kłótnia niczego nie zmienia i nie niszczy, trwacie dalej. To jest tak piękne, a my czasami nie potrafimy tego docenić. Dlaczego tak z nami jest, że cenimy coś dopiero, gdy to stracimy? 


Teraz, gdyby ktoś powiedział:
- Wymień najlepsze i najgłupsze wspomnienia swojego życia.
Wszystko, co przychodzi mi namyśl, to właśnie zdarzenia z przyjaciółmi. Są najlepsze!
Moje życie byłoby nudne, gdyby nie osoby, do których mogę zadzwonić nawet o 3 w nocy z pytaniem - Czy lubią lody czekoladowe.. Mimo że to oczywiste.


Podsumowując, Prawdziwa Przyjaźń:
<3 to taka niezwykła więź łącząca dwoje ludzi,
<3 jest niezniszczalna nawet jeśli w grę wchodzą kilometry,
<3 to wspaniałe uczucie,
<3 wywołuje uśmiech na twarzy,
<3 robi głupie rzeczy,
<3 to piękna rzecz. 


3 komentarze:

  1. So fucking aww
    Bardzo uroczy post ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie bez przyjaźni nie byłoby fajne ;-).Super zdjęcia :-D.

    Mogłabyś kliknąć w link w najnowszym poście? Będę wdzięczna :-).
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie bez przyjaźni nie byłoby fajne ;-).Super zdjęcia :-D.

    Mogłabyś kliknąć w link w najnowszym poście? Będę wdzięczna :-).
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń