piątek, 10 lipca 2015

Beginnings are always difficult..


Hej! 

Tak... Początki zawsze są trudne, ale myślę, że dam radę.

Najpierw posłuchajcie sobie ten słoneczny kawałek. Jest lekki i przyjemny. Wprowadzi Was w letni nastrój.
Lubię takie piosenki, a głównie latem.

Pewnego pięknego poranka, gdy promienie słoneczne gładziły moją twarz do mojej głowy wpadł nagle genialny pomysł. ZAŁOŻĘ BLOGA! Tak.. Świetny pomysł, ale łatwo powiedzieć, a trudniej zrobić. Jednak udało się! Jestem tu teraz i piszę posta.

Będę tutaj pisać o wszystkim. Czasem posty będą krótkie, a czasem dłuższe.

Jest lato. Początek wakacji, a ja miałam natchnienie na robienie zdjęć. Nie są świetne ani niezwykłe i nie wiadomo, jak najlepszej jakości, ale są moje i przyjemnie robi się na serduszku, gdy widzi się letnie zdjęcia.
Zostawiam Was z nimi! Miłego oglądania kotki! <3



SmileMila           

1 komentarz:

  1. śliczne zdjęcia ale na twoim miejscu popracowałabym nad wyglądem bloga :)
    jakby co pisz, to mogę pomóc ;)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń