niedziela, 27 września 2015

Jesień


Hejka!

Ostatnio zastanawiałam się, jak musi czuć się jesień. Jest tą częścią roku, gdzie wszystko zaczyna umierać. Ludzie przestają wychodzić z domu, robi się zimno, szybciej jest ciemno, a przede wszystkim jest koniec wakacji i zaczyna się szkoła. Każdy ma depresję, bo ciągle pada. Pewnie jesień czuje się źle. Mimo to jest piękna. Prześliczne są kolorowe liście spadające z drzew. Żołędzie, kasztany, orzechy. 







Ale najbardziej w jesieni podobają mi się ludzie. A zwłaszcza ich ubrania. Jesienią nikt nie wygląda źle. Sweterki, płaszczyki, skórzane kurteczki i nieziemskie botki. Jesień to nie jest moja ulubiona roku, ale kocham ją <3 





Przepraszam, że dzisiaj tak krótko, ale już jestem wykończona tym miesiącem szkoły. 




xoxo, SmileMila                 
 




16 komentarzy:

  1. Jesienią mam bzika na punkcie kurtek ala motocyklowych. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja idealnie pasująca do twojej osoby:)
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie na profilu :) Martartynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty masz super :)

    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz zajebiste buty! w ogole caly outfit super!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jesień ale gdy jest dużo słońca. Fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. brakuje tylko czasem tego letniego słońca, świetne zdjęcia ;* pozdrawiamy i zapraszamy do obserwowania ;)
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie lubię jesieni, ale to prawda, jest piękną porą roku :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam nic przeciwko jesieni, jednak gdyby nie ta depresja jesienna, mogłoby być lepiej :D
    Świetne zdjęcia! Super wyglądasz :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kombinezon! Właśnie takie szukam! Naprawdę mi się bardzo spodobał tak samo jak twój blog ;) Wpadne częściej ! Idealne połączenie. Możesz w następnych postach dodawać większe zdjęcia! Myśle, ze dużo bardziej pokazywałyby jaka jesteś cudowna!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/botanic-garden.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, uwielbiam czarne zestawienia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień ma swój klimat. Owszem, jest zimno i szaro, i pada i wiele innych rzeczy można wymienić. Ale mimo wszystko - ma w sobie to coś.

    Zdradzisz mi skąd masz buty? Szukam właśnie takich! <3

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń